Curriculumaren zehaztapen mailak
Curriculumari dagokionez, modu sinple batean esanda, ikasten den oro da. Gobernuak ezartzen du baita ikastetxe eta irakasleek osatu ere.
Curriculum mota ezberdinak daude eta hauek osatzen dute:
-Curriculum Agerikoa: Ikasketa plan barnean,eduki,ebaluazio,estrategia,denboraren behaketa, irakaslearen zeregina ikasleekiko izango litzateke.
-Curriculum ezkutua: Irakaskuntza edo ikaskuntza ezkutua dokumentu batean esplizituki agertzen ez den curriculuma da. Ikastetxe bakoitzak ezberdina edukiko du bakoitzak bere zantzuak barneratzen baititu.
-Curriculum erreala: Curriculum formala praktikara eramaten denean agertzen da. Egunerokotasunean
-Curriculum ezkutua: Curriculum formal errealaren arteko tentsioa interpretatzen du.Curriculum formalean ez da agertzen,errealitatean ikasleari nahigabe trasmititzen zaio.
Mailak
Ezaugarriak
|
1.MAILA
|
2.MAILA
|
3.MAILA
|
Dokumentua
|
OCD
|
ICP
|
IRAKASLEA
|
Definizioa
|
Hezkuntza-proiektua dela kontuan hartuz, curriculuma hezkuntzaren antolaketaren funtsa da eta, beraz, kontzeptu konplexua da, besteak beste, gizartearekiko loturak, pedagogia-sistemaren ezaugarriak eta hezkuntzaren praktika eta bilakaera bera islatzen dituena
Marko orokorra non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokinei buruz
|
Ikastetxeko irakasle guztien lan koordinatu eta bateratua eskatzen du, maila eta ziklo guztietako curriculumak koherentzia izan dezan.
|
Aurreko bi ideiak praktikara eramango dituen pertsona, bere ikuspuntua,balore eta ideietatik abiatuta ikasleak heziko dituena.
|
Izaera
|
Normatiboa arauak
Gidatzailea eta preskriptiboa
|
Derrigorrezkoa edo hautazkoa izan daiteke
|
Derrigorrezkoa edo hautazkoa izan daiteke
|
Arduraduna
Egilea
|
Gobernutik eratorria eta Eusko Jaularitza egilea
MEC
Erkidegoak
|
Eusko Jaularitza
Irakasle taldea
|
Eusko Jaurlaritza
Irakasle taldea.
|
Baldintzatzaileak
|
LOMCE
|
HEZIBERRI 2020
|
ICP
|
Osagarriak
|
Konpetentziak, helburuak, metodologia, ebaluazioa, edukiak…
|
Konpetentziak, helburuak, metodologia, ebaluazioa, edukiak…
|
Konpetentziak, helburuak, metodologia, ebaluazioa, edukiak…
|
Adibidea
|
Eusko jaurlaritzako linka
|
Joxemiel Barandiaran ikastetxea,
dokumentua eskuratu
|
https://sites.google.com/a/berritzegunenagusia.eus/deskripzioaklh5
|
Comentarios
Publicar un comentario