DEKRETUAK ERANTZUTEN DIZKIGUN GALDERAK
Dekretuak erantzuten dizkigun galderak:
Curriculumaren inguruan klasean eginiko lanaren ondoren, dekretuak galdera hauei erantzuten diela ondorioztatu daiteke.
Hona hemen dokumentua:
Heziberri dokumentua
IKASI
-Zer ikasi?
117.orrialdean kokatzen dira galdera honen erantzun eta xeetasunak.
Edukietan agertzen da eta eduki hauen barnean, zatiketa bat egiten du, lehen zikloko eta bigarren zikloko edukien artean.
-Nola ikasi?
Ikasleek nola ikasten duten erantzuteko, 112.orrialdean metodologia ezberdinak aurkezten ditu.
-Zertarako ikasi?
Ikasleek zertarako ikasi behar duten ia curriculum osoan ageri zaigu.
-Alde batetik zeharkako konpetentziak jasotzeko:
-Ikasten eta pentsatzen ikastea
-Ekimenarako eta espiritu ekintzailerako
-Norbera izaten ikastea,
-Elkarbizitzarako konpetentzia eta hitzezko,
-Hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia.
-Beste aldetik, disziplina barneko konpententziak:
-Hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia
-Matematikako konpetentzia
-Zientziako konpetentzia
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa
-Arterako konpetentzia eta konpetentzia motorra
Helburuek ere galdera hau erantzuten dute.
-Noiz ikasi?
-Ziklo eta etapen arteko bereizketa. (1,2,3. mailak- 1.zikloa/ 4,5,6-2. zikloa)
Etapak: HH,LH,DBH,Batxilergoa.
-Nor?
-Irakasleen ikasleen eta gizartearen arteko interakzioaz hitz egin.
EBALUATU
-Noiz?
-114. orrialdean agertzen da, eta hiru etapa bereizten ditu.
-Hasierakoari diagnostikoa deritzo, adibidez PISA dokumentoa.
-Bitartekoari formatiboa ere deritzo, adibidez feedback a.
-Bukaerakoa adibidez, amaitzeko azterketa.
-Ebaluazio autentikoa: bizitzako egoera konplexuak simulatzen dituen ebaluazioa.
Curriculumaren inguruan klasean eginiko lanaren ondoren, dekretuak galdera hauei erantzuten diela ondorioztatu daiteke.
Hona hemen dokumentua:
Heziberri dokumentua
IKASI
-Zer ikasi?
117.orrialdean kokatzen dira galdera honen erantzun eta xeetasunak.
Edukietan agertzen da eta eduki hauen barnean, zatiketa bat egiten du, lehen zikloko eta bigarren zikloko edukien artean.
-Nola ikasi?
Ikasleek nola ikasten duten erantzuteko, 112.orrialdean metodologia ezberdinak aurkezten ditu.
-Zertarako ikasi?
Ikasleek zertarako ikasi behar duten ia curriculum osoan ageri zaigu.
-Alde batetik zeharkako konpetentziak jasotzeko:
-Ikasten eta pentsatzen ikastea
-Ekimenarako eta espiritu ekintzailerako
-Norbera izaten ikastea,
-Elkarbizitzarako konpetentzia eta hitzezko,
-Hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia.
-Beste aldetik, disziplina barneko konpententziak:
-Hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia
-Matematikako konpetentzia
-Zientziako konpetentzia
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa
-Arterako konpetentzia eta konpetentzia motorra
Helburuek ere galdera hau erantzuten dute.
-Noiz ikasi?
-Ziklo eta etapen arteko bereizketa. (1,2,3. mailak- 1.zikloa/ 4,5,6-2. zikloa)
Etapak: HH,LH,DBH,Batxilergoa.
-Nor?
-Irakasleen ikasleen eta gizartearen arteko interakzioaz hitz egin.
EBALUATU
-Noiz?
-114. orrialdean agertzen da, eta hiru etapa bereizten ditu.
-Hasierakoari diagnostikoa deritzo, adibidez PISA dokumentoa.
-Bitartekoari formatiboa ere deritzo, adibidez feedback a.
-Bukaerakoa adibidez, amaitzeko azterketa.
-Ebaluazio autentikoa: bizitzako egoera konplexuak simulatzen dituen ebaluazioa.
-Testuinguruan errotutako ikaskuntza: ikasitakoak lotzeko eta bizitza errealean
aplikatzeko aukerak ematen dituen ebaluazioa.
aplikatzeko aukerak ematen dituen ebaluazioa.
Bi ebaluazio mota markatzen ditu dekretu honek: Kuantitatiboa eta kualitatiboa. (Ez gai, gai, oso ongi, bikain).
-Zeren bitartez:
Bi irizpide. Lorpen adierazleak eta ebaluazio adierazleak, hain zuzen ere.
Bata bestea baino zehatzagoa da (7 diziplina mota desberdin daude).
Bata bestea baino zehatzagoa da (7 diziplina mota desberdin daude).
-Zer:
Konpetentzietan agertzen da. Bi mota, banatzen dira: Oinarrizko konpetentziak edo zeharkako konpetentziak eta konpetentzia diziplinarrak. Diziplinarrak ikusi behar ditugu zeharkakoa eman den edo ez ikusteko.
Comentarios
Publicar un comentario