DEKRETUAK ERANTZUTEN DIZKIGUN GALDERAK

Dekretuak erantzuten dizkigun galderak:
Curriculumaren inguruan klasean eginiko lanaren ondoren, dekretuak galdera hauei erantzuten diela ondorioztatu daiteke.

Hona hemen dokumentua:
Heziberri dokumentua

IKASI
-Zer ikasi?
117.orrialdean kokatzen dira galdera honen erantzun eta xeetasunak.
Edukietan agertzen da eta eduki hauen barnean, zatiketa bat egiten du, lehen zikloko eta bigarren zikloko edukien artean.

-Nola ikasi?
Ikasleek nola ikasten duten erantzuteko, 112.orrialdean metodologia ezberdinak aurkezten ditu.

-Zertarako ikasi?
Ikasleek zertarako ikasi behar  duten ia curriculum osoan ageri zaigu.
 -Alde batetik zeharkako konpetentziak jasotzeko:
     -Ikasten eta pentsatzen ikastea
     -Ekimenarako eta espiritu ekintzailerako
     -Norbera izaten ikastea,
     -Elkarbizitzarako konpetentzia eta hitzezko,
     -Hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia.

 -Beste aldetik, disziplina barneko konpententziak:
     -Hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia
     -Matematikako konpetentzia
     -Zientziako konpetentzia
     -Teknologiarako konpetentzia
     -Konpetentzia sozial eta zibikoa
     -Arterako konpetentzia eta konpetentzia motorra
Helburuek ere galdera hau erantzuten dute.

-Noiz ikasi?

-Ziklo eta etapen arteko bereizketa. (1,2,3. mailak- 1.zikloa/ 4,5,6-2. zikloa)
            Etapak: HH,LH,DBH,Batxilergoa.
-Nor?
-Irakasleen ikasleen eta gizartearen arteko interakzioaz hitz egin.

EBALUATU

-Noiz?
  -114. orrialdean agertzen da, eta hiru etapa bereizten ditu.
       -Hasierakoari diagnostikoa deritzo, adibidez PISA dokumentoa.
       -Bitartekoari formatiboa ere deritzo, adibidez feedback a.
       -Bukaerakoa adibidez, amaitzeko azterketa.

-Ebaluazio autentikoa: bizitzako egoera konplexuak simulatzen dituen ebaluazioa.
-Testuinguruan errotutako ikaskuntza: ikasitakoak lotzeko eta bizitza errealean
aplikatzeko aukerak ematen dituen ebaluazioa.
Bi ebaluazio mota markatzen ditu dekretu honek: Kuantitatiboa eta kualitatiboa. (Ez gai, gai, oso ongi, bikain). 

-Zeren bitartez: 
Bi irizpide. Lorpen adierazleak eta ebaluazio adierazleak, hain zuzen ere.
Bata bestea baino zehatzagoa da (7 diziplina mota desberdin daude).

-Zer:
Konpetentzietan agertzen da. Bi mota, banatzen dira: Oinarrizko konpetentziak edo zeharkako konpetentziak eta konpetentzia diziplinarrak. Diziplinarrak ikusi behar ditugu zeharkakoa eman den edo ez ikusteko.

Comentarios

Entradas populares de este blog

UNITATE DIDAKTIKOA

Curriculumaren zehaztapen mailak

EBALUAZIOAREN ZANTZUAK